Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 2 May 2014

Rasa macam penuh debu ..


Assalamualaikum w.b.t.. Sejak dua menjak ni, Eraz jadi sensitif giler denga debu.. Walaupun kat office, Eraz macam rasa udara penuh dengan debu.. Rasa tangan penuh dengan debu.. Memang kerap la pergi basuh tangan.. Nasib baik pantry dekat.. Rasanya itu mungkin dipengaruhi juga dengan psikologi.. Tambah-tambah lagi last week Eraz batuk kan.. Itu yang rasa 'bergaduh' dengan debu tu.. Dalam masa yang sama, memang belakang bangunan office tengah berlangsungnya penebangan pokok dan proses kerja nak buat parking.. Mungkin itu salah satu kot..

#Ada ke siapa-siapa lagi berperasaan macam ni? Hehe..

11 comments:

  1. kadang2 tu ada juga...salam jumaat eraz...

    ReplyDelete
  2. terasa juga mcm tu... sbb kt rumah dah berapa hari tak bersapu. tak menyempat. hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Kat rumah tu lain, ini di udara persekitaran.. :)

      Delete
  3. pernah jugak rasa macam tu.. dahlaa husna nih alah dengan debu.. kulit pon akan gatal2 je nnti..

    ReplyDelete
  4. Salam jumaat eraz..Huhuhu bab2 debu ni mmg sensitif sikit ..
    Nampak cam SIMPLE jer D.E.B.U tapi mak aiiibyk bebenor masalahnyerr bab2 debu nie.
    Kita ni kadang2 bila dah terkena debu mudah jer dpt batuk ...
    Kalau sekejap blh tahan ler main berminggu2 batuk sebab tu dah jd lain macam dah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la, macam macam boleh berlaku di sebab kan debu..

      Delete
  5. kak kathy memang alah debu habuk dari dulu sebab kak kathy ada resdung..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.