Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 22 May 2014

Redah saje lah!

Assalamualaikum w.b.t.. Semua orang bawak dua kasut ni.. Macamana.. Petang ni terus ada aktiviti air.. Tak kan nak berkaki ayam atau berselipar kan.. Haha.. Kita tunggu dan lihat, apa yang jadi.. Semalam tak sempat nak pergi cari sebab sampai hotel dah pukul 11.30 pm.. Mana nak keluar kan.. Dah la 'perantau'.. Tak de transport pulak.. So kita redha dan pasrah je la.. Silap tak satukan beg..

#Masih dalam 'aktiviti' menunggu rakan-rakan yang lain untuk bertolak ke Sungkai..

13 comments:

  1. minta tolong kawan-kawan bawakan kasut lebih tak boleh ke Abg Eraz?

    ReplyDelete
  2. bertabah la pkai kasut basah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Kena tengok esok macamana.. :)

      Delete
  3. wah jauh perjalanan eraz... zara kena tinggal lagi sekejap ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gitu la nampaknya.. Kesian pada papanya.. :)

      Delete
  4. Oohh..da jmpa solusi kn?hehe.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.