Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 8 May 2014

Mata aku yang ..

Assalamualaikum w.b.t.. Mata menggambarkan segalanya.. Rasa-rasa mata tu, mata orang yang macamana? Handsome, Macho, biasa-biasa, sihat atau tidak sihat? Tapi sebenarnya sihat abaikan jawapan no. 1, 2 dan 3.. Jawapan yang betul hanya ada di no. 4 atau 5 sahaja.. Kalau tengok dari jarak dekat, memang boleh nampak perbezaan.. Terserlah semuanya.. Dah tahu jawapannya kan? Kain hijau tu, kain basah sebenarnya.. Bukan nak tutup hidung tak mancung, pipi terserong-serong.. Hehe..

#Masa untuk rehatkan diri..

14 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.