Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 12 May 2014

Kurang selera makan ..


Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya sejak gastrik, selera makan tu menjadi kurang.. Terfikir dan makan itu dan ini mengikut kebiasaan, tapi rasa macam muak je.. Dapat rasa macam semua makanan tu macam tawar je.. Aiii.. Susah ni.. Kena balik ke momentum asal ni.. Kalau tidak, memang kurus la jadinya badannya.. Yang tak sihat, lagi la bertambah tak sihat kan.. Kira macam malas nak ambil supplement lagi.. Kena fikirkan makanan apa yang betul-betul buat ada kembali selera makan ni..

Duk fikir nasi berkuah, errrrrmmmm muak! Ke nak makan roti cicah air milo panas je.. Hehe.. At least makan la juga.. Dah macam orang pregnant lak aku ni.. Haha.. Kerja kerja kerja macam biasa.. Wassalam..

13 comments:

  1. masalah besar ni kalau dah x tahu nak telan apa.
    kena bnyakkn rehat rasanyer.
    baru ada mood makan blik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esok plannya nak rehat lebih sikit..

      Delete
  2. Nanti lagi kurus la abg eraz :D

    ReplyDelete
  3. kena banyakkan berehat abg eraz. kalau badan letih sgt pun mau hilang selera

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cukup rehat sebenarnya juga..

      Delete
  4. tak selera sebab apa la tu??

    ReplyDelete
  5. Badan kalau tak sihat tekak pun jadi tak sedap

    ReplyDelete
  6. cuba bawa mkn benda masam atau pedas..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.