Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 1 May 2014

Selamat Hari Pekerja 2014


Selamat Hari Pekerja 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Hari ni, 01 Mei 2014, dapat cuti sehari sempena Hari Pekerja 2014.. Walaupun kepala ni masih berdenyut-denyut sakit dari semalam, selesema ni baru-baru nak ok, harus buat plan yang terbaik untuk bersama keluarga.. Ikutkan hati, memang nak tidur je sebab kepala ni rasa berat giler.. Masa nak solat Subuh tadi, time nak sujud, rasa kepala tu terus melekat di sejadah.. Tambahnya kena telan lagi ubat pagi ni nak kasi reda sikit..

Jangan ingat di Hari Pekerja ni semua orang boleh cuti.. Boleh agak siapa yang diantaranya tak cuti? Hehe.. Antaranya ialah Surirumah.. Kesian mereka, tiap-tiap hari bekerja termasuklah hujung minggu.. Lagi siapa?

#Selamat Hari Pekerja 2014

6 comments:

  1. husna taw.. pakcik guard.. habis semua tempat kena kenduri dek pencuri kalau diorang cuti.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. selamat hari pekerja....rehatkan diri hari ini tapi tak rehat jugak......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu.. Tak boleh nak rehat sangat..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.