Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 3 May 2014

Aku & Teh O Panas ..


Assalamualaikum w.b.t.. Malam-malam ni, kalau dapat minum Teh O panas, memang menyengat! Boleh rasa air teh tu masuk dalam dada.. Fuh! Nikmat tu.. Tak kira di mana, air teh memang sebati dengan Eraz.. Dulu masa-masa belum kahwin, memang Ibu Eraz buat kan.. Sejuk or ais memang tak layan sangat.. Yang suam dan panas, ok.. Tapi sekarang, wife pula mengambil alih tugas Ibu.. Dia dah tahu favourite Eraz dari dulu, so memang tak de masalah.. Ibu mertua pun sama.. Alhamdulillah.. 

Sedia maklum, air teh memang ada pro and kontra kot.. Kan.. Tapi pandai-pandai la kawal.. Nasihat untuk diri sendiri dan orang lain juga.. Hehe..

#Jangan-jangan Zara pun sama suka air teh.. Tapi tak tahu la.. Hehe..

Sumber Gambar : The Akmal Cik Mat

14 comments:

  1. Zaza dulu pun peminat tegar sebelum bersalin.. Sekarang memang kurangkan.. Sebab angin.. Hihihi...

    ReplyDelete
  2. abah husna pon kalau balik dr kerja mesti dya cari teh o panas..
    husna singgah sini dari blog kak mia..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah satu nikmat tu kalau dapat minum teh..

      Delete
  3. assalamualaikum eraz...air teh ni kalau panas atau suam mmg sedap...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Mama.. Itu la pasal.. Terbaik!

      Delete
  4. saya suka teh ais tapi sekarang tak boleh minum sebab nanti saya pening sampai muntah

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum.. eraz,

    wahh.. best pekena air teh panas nie.. segar rasa nyer badan..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Kalau yang panas, boleh rasa kepanasan tu dalam badan.. Hehe..

      Delete
  6. suka minum teh..samada O atau bersusu...sodap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. O lebih menjadi pilihan.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.