Friday 30 May 2014

Al-Fatihah | Suami Mak Dara meninggal dunia


Assalamualaikum w.b.t.. Entri pada 30 Mei 2014 ini dimulakan dengan satu berita sedih yang telah dihadapi oleh seorang blogger iaitu Mak Dara.. Eraz dapat tahu, malam semalam yang suami Mak Dara telah meninggal dunia pada jam 10.43pm di Hospital Ampang.. Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un..

Memang rasa terkejut dengar berita ni sebab mengharapkan arwah ni akan sihat walafiat dan kembali ke rumah bersama keluarga tersayang.. Arwah meninggal kerana menghidap kanser darah stage 4..

Sama-sama kita hadiahkan Al-Fatihah kepada arwah Martias Bin Mohd Ali dan Salam Takziah kepada keluarga arwah terutama kepada Mak Dara dan anak-anak.. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. AL-FATIHAH..

#Diharapkan Mak Dara akan tabah menghadapi ujian ini

7 comments:

  1. Inna Lillahi Wa inna Ilaihi Raji'um.. Sesungguhnya dari Dia kita datang dan kepada-Nya jua kita kembali. Takziah Mak Dara dan keluarga. Semoga tabah menghadapi dugaan ini

    ReplyDelete
  2. Innalillahhiwainnahirojiun...
    Takziah buat Mak Dara dah keluarga... Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  3. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
    Moga mak dara dan kluarga tabah hdapi dugaan ini...

    ReplyDelete
  4. takziah dan al fatihah :'(

    ReplyDelete
  5. salam takziah ....al fatihah... hope Mak Dara tabah....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.