Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 25 May 2014

Rumahku Syurgaku

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, selamat sampai Kelantan.. Dah jumpa isteri tapi Zara Faleesya belum sebab dia kat nursery.. Isteri yang jemput Eraz kat airport.. Dia kerja hari ni sebab Jumaat Sabtu dah cuti kan.. Sekejap lagi tengahari, baru nak ambil Zara.. Tak sabau dah ni nak main dengan dia.. Balik rumah, jumpa kura-kura dia je.. Hehe...

5 comments:

  1. Hehhe kura2 bergerak la ...Alhamdulillah dah selamat sampai ..
    Semoga sihat walafiat sekeluarga

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.