Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 31 May 2014

Shopping Pattern

Assalamualaikum w.b.t.. Shopping, memang kegilaan ramai.. Tapi, pada pendapat korang, ada beza ke cara shopping antara lelaki dan perempuan.. Eraz terjumpa satu gambar di Facebook yang menggambarkan patern shopping antara lelaki dan perempuan.. Rasanya ada betulnya tapi tak semua la.. Lain orang, lain caranya kan.. Tapi cuba tengok gambar di bawah.. 



6 comments:

  1. stuju ! hahaha.... mmg lenguh gak laa kalo bwk adik pompuan kawe gi kb mall -_-

    ReplyDelete
  2. Saya pon macam yang bawah.. sebab saya ni kuat memilih. Lagipon bukan banyak duit sangat main ambek je.. kecuali barang dapor.

    ReplyDelete
  3. banyak beza cara laki bershoppinh dgn pompuan... laki sempoi je

    My recent post : Apa Menarik Tentang KLIA2 - Infografik

    ReplyDelete
  4. hehehehehe..hakikat..selalu macam tu la..

    ReplyDelete
  5. Aku rela tidur di masjid...satu jam kompom boleh tidur...kalo mem pi shopping...kui kui

    ReplyDelete
  6. Hoho...sememangnya begitu...tu sebab suka shopping sorang-sorang...macam2 boleh beli...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.