Saturday 3 May 2014

"Lawan lagi dengan ubat"


Assalamualaikum w.b.t.. Kalau siapa-siapa yang baca entri Eraz semalam, setelah 4 hari kot sakit kepala, baru semalam pergi klinik.. Itu sakir kepala, tak masuk bila start batuk dan selesema.. Hampir seminggu kot.. Eraz hanya bertahun dengan panadol je.. Itu pun hari Jumaat bari start telan.. Tapi 'kepala' yang paling degil, tak ok ok..

Disebabkan tak tahan dengan panadol, terpaksa juga ke klinik.. Pergi atas alasan sakit kepala yang tak ok.. Selesema dengan batuk, boleh bersabar lagi.. So dapatlah ubat sebeban.. Sendiri degil, sendiri la tanggung sakit kepala selama hampir 4 hari.. Wife dan family memang dah suruh pergi klinik.. Hehe..

"Lawan lagi dengan ubat", itu ayat dari isteri.. Lawan tu sebab degil nak pergi.. Eraz selalu cakap, lepas-lepas ni OK la.. Hehe.. Selepas pergi klinik dan telan ubat, memang terus ok sakit kepala selepas tidur.. Alhamdulillah.. Hari ni boleh kerja dengan jayanya.. Hehe.. Lepas ni nak degil lagi ke ke klinik? Haha..

10 comments:

  1. kalau tak nak makan ubat cuba try cara lain...makan habbatussauda.....

    ReplyDelete
  2. moga cepat sembuh...

    salam ziarah dan selamat berhujung minggu...

    ReplyDelete
  3. hahaha..kan dah kena dgn mama zara..:p

    ReplyDelete
  4. Kifarah insyaAllah... janji redha dan sabar...

    ReplyDelete
  5. memang berani kalau kena sakit berpakej macam ni..akak pula dah ssemakijn sihat walau masih batuk lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Esok lusa, ok la ni kot..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.