Thursday 22 May 2014

River Rafting

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Tamat aktiviti river rafting petang ni.. Satu pengalaman yang bagus sebab terlibat dari awal.. Bina rakit dari pelampung dan paip pvc.. Ingat dengan tali rafia je.. Then guna buluh untuk kemudi.. Rasa macam tak puas pulak berakit hanya 2 KM.. Kasut? Sedang di keringkan dalam bilik air.. Hehe..

Dalam masa yang sama, habis je aktiviti river rafting tu, hujan turun bukan main lebat lagi.. Siap ada kilat.. Ape lagi, dalam main air sungai, main hujan sekali la.. Sampai bilik, confirm kena mandi terus sebab kena hujan.. Tak pasal-pasal akan dapat sakit kepala free pulak nanti..

Gambar memang tak nak ambil sebab pergi ke sungai tu dengan tak bawah apa-apa.. Kalau tak, memang boleh tunjuk juga betapa cantiknya tempat tu.. Nama pun main air, kalau bawak hp or kamera, memang cari nahas la.. Jam pun tinggal.. Sekarang ada masa nak rehat sekejap sebelum turun makan malam dan sambung aktiviti indoor malam ni.. Insyaallah.. Wassalam..

9 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah.. Rahmat dari Allah menurunkan hujan.. Kalau tak, panas juga kan..

      Delete
  2. Alahai..ruginya x amik gambar. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tak boleh bawak langsung barang-barang.. :)

      Delete
  3. Mesti seronok main air..sejuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat seronok, mencabar dan pengalaman baru..

      Delete
  4. jarang dapat aktiviti mcm tu kan, kalau dpt konfem buat smpai puas..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.