Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 30 May 2014

Batuk kembali !


Assalamualaikum w.b.t.. Alahai.. Nampaknya batuk ni kembali menyerang.. Rasa macam ada sesuatu di dalam tekak ni yang buat diri ni rasa nak paksa batuk.. Sampaikan ada ketikanya boleh buat Zara bangun dari tidur.. Nasib baik masih ada ubat batuk (cecair) dalam peti yang baru ni.. Masih boleh digunakan.. Dan juga buat telan cair kahak.. Tapi sehingga entri ni ditulis, memang masih batuk.. Macam melarat la pulak.. Nasib baik tak sakit kepala, selesema.. Kalau tak, memang pakej la macam dulu.. Adoi..

#Jemput join Segmen | Blog Review By ERAZ FADLI !

6 comments:

  1. kena banyak pantang nie.....

    ReplyDelete
  2. Jaga diri ,..Bykakan minum air suam..makan gula batu ok kot ..cubala ..
    Moga cepat sembuh Eraz,..

    ReplyDelete
  3. kena banyak kan rehat..susah juga ni..kak kathy hari tu kena pergi ambil antibiotik sebab dari batuk tu boleh pula jadi jangkitan kat nodus limfa..pulak nyer antibiotik pula tak sesuai walau dah tukar dua kali.. :(

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.