Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 24 May 2014

Amazing Race ..

Assalamualaikum w.b.t... Aktiviti outdoor terakhir untuk program kali ni.. Pagi-pagi keluar untuk Amazing Race.. Corak permainan tak tahu lagi macamana.. Harapan macam program yang dalam TV.. Tapi mustahil sama sekali la.. Yang macam tu susah.. So katakan simple sikit la.. Takpe, janji boleh suka-suka.. Itu dah memadai..

Nasib baik alhamdulillah, badan tak de sakit-sakit akibat Jungle Trekking semalam.. Ada antara kami dah sakit-sakit badan dah.. Hehe..

#Petang ni dah balik KL!

4 comments:

  1. Selamat ber AMAZING RACE hehehe ..adoo ker org pakai ayat ni ..
    Takper la main tulis suka2 jer .. Selamat balik ..selamat dlm perjalanan ..

    ReplyDelete
  2. have fun!! konfem tak sabar nak balik..:p

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.