Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 7 May 2014

Kan dah kata ..


Assalamualaikum w.b.t.. Selamat hari Rabu semua.. Ingat nak mulakan entri hari ni dengan Wordless Wednesday.. Tapi macam tak best lak sebab sebab rasa macam nak menulis.. Tengok keadaan sekarang macam OK sikit, so boleh luang seminit dua untuk menaip entri pertama hari ni.. Tengok-tengok jam, rupanya dah pukul 10 lebih... Fuyooooo... Memang cepat masa berlalu.. Cuma dalam kepala ni duk fikirkan satu benda.. Benda apa? Biar dulu..

Berkaitan dengan gambar di atas.. Ada perkataan 'kan dah kata'.. Apa yang dah kata kan.. Rujuk entri INI.. Betul kan apa yang Eraz tulis.. Dan entri tu dapat reply.. Korang dah baca belum? Apa yang pasti, kan dah kata, dia memang suka tulis panjang-panjang.. Kalau cerita pasal diri kita, memang best giler baca.. Puas.. Hehe.. Lagi satu, entri memang sentiasa terkini.. Memang bukan entri kosong la.. Jadi, nak jemput korang baca entri INI.. Jom terjah!!!

12 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.