Friday 16 May 2014

Selamat Hari Guru !

Hari Guru
Hari Guru | Assalamualaikum w.b.t.. Hari Guru tanggal 16 Mei memang diraikan oleh semua rakyat Malaysia.. Kebetulan tahun ni jatuh hari Jumaat.. Kalau di Kelantan, Terengganu, Johor dan Kedah, kebetulan hari cuti hujung minggu.. Masih ingat dalam ingatan tentang sambutan Hari Guru di sekolah.. Jika ada sambutan, sibuk mencari hadiah untuk cikgu.. Nak bagi pada semua guru memang tak mampu la.. Jadi hanya untuk guru-guru terpilih je la setiap tahun..

Selamat Hari Guru, Eraz nak ucapkan pada semua guru di Malaysia terutama guru-guru yang telah berbakti mengajar Eraz bermula dari Taski, sekolah rendah, sekolah menengah, kolej matrikulasi dan universiti.. Selain tu untuk kawan-kawan Eraz yang bergelar guru antaranya Zamani, Mija, Ieja, Joe, Ibu Shimah, Sharah, Wahida dan semua-semua yang lain la yang mungkin tak sebut nama.. Juga rakan blogger yang bergelar guru.. Selama Hari Guru..

Kata-kata sempena Hari Guru : Jasa guru-guru memang sangat besar.. Jasanya akan dikenang sampai mati.. Ilmumu juga akan digunakan sampai mati.. Betapa besarnya jasa guru-guru.. Guru ibarat lilin.. 

14 comments:

  1. Happy Teachers Day To All Teachers Out There...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Guru buat semua guru

    ReplyDelete
  3. kalo kat tempat sy brunei hari guru dismbut pd bln september :D

    ReplyDelete
  4. selamat hari guru kepada kepada pendidik.

    ReplyDelete
  5. selamat hari guru buat semua guru di malaysia..

    ReplyDelete
  6. selamat hari guru buat semua warga pendidik..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.