Monday 25 November 2013

Terima kasih Isteriku ..


Assalamualaikum w.b.t.. Idea buat entri ni Eraz dapat pada pukul 3.00 pagi semalam bila menoleh ke sebelah kanan.. Sekarang ni macam biasa, rutin Eraz akan tidur dulu sebelum pukul 12 or maybe paling awal sebelum pukul 11 malam sebab lepas tu, Eraz akan bangun semula untuk study dan siapkan assignment yang tertunggak ni.. Selalunya dalam pukul 3 atau 4 pagi, berjaya bangkit dengan bantuan alarm, isteri atau Zara Faleesya.. Hehe.. 

Dalam pada Eraz sangat sibuk dengan kerja, penat badan tapi sebab dah bergelar pelajar Sarjana ni, memang kena kuatkan diri.. Alhamdulillah Eraz mendapat isteri yang sangat sangat sangat supportive.. Dia pun kadang-kadang sanggup bangun sama malam-malam untuk temankan Eraz.. Bukan buat assignment la tapi buat kerja rumah atau jaga Zara..

Dalam masa yang sama, Eraz sebagai pelajar dan suami rasa bersemangat untuk teruskan apa yang ingin dicapaikan bila mendapat support fizikal dan moral macam tu.. Alhamdulillah..

#Sedikit personal

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.