Monday 20 May 2013

Semakan Keputusan Pertukaran Guru (e-GTukar) Jun 2013

Assalamualaikum w.b.t.. Masanya telah tiba untuk membuat semakan keputusan pertukaran guru (e-GTukar) untuk sesi Jun 2013.. Berita ni Eraz dapat tahu daripada Saudara Mohd Adha.. Kredit untuk beliau.. Semakan tu bukan sekarang, tetapi pada 23 Mei 2013 iaitu pada hari Khamis ini..

Jadi, Eraz nak ucapkan Good Luck pada semua calon guru yang telah membuat permohonan permohonan guru tu.. Tahun lepas, kawan baik Eraz telah berjaya dalam pertukaran dari Sarawak ke Perak.. Tapi dalam usaha nak tukar Kelantan lagi tu.. Hehe.. Good Luck kawan..

Bagi yang tidak berjaya dalam pertukaran kali ini, cuba lagi untuk sesi seterusnya ya.. Jangan putus asa.. Jangan frust sangat.. Mungkin ada hikmah dalam keputusan yang korang dapat.. Insyaallah.. Jadi jangan tarikh keramat iaitu 23 Mei 2013 - Khamis untuk membuat semakan keputusan pertukaran guru menerusi e-GTukar untuk sesi Jun 2013..



11 comments:

  1. semoga sy dapat tukar...amin..

    ReplyDelete
  2. hadiah sehingga rm150++++ untuk dimenangi !!!

    http://elsaulfahdotnet.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-gieaway-by-osm.html

    ReplyDelete
  3. ini penting untuk merapatkan hubungan bagi pasangan yang bertugas jauh ...

    ReplyDelete
  4. 23mei result x kuar lg...sehingga 25mei masih x leh semak...huhuhu

    ReplyDelete
  5. 23mei result x kuar...shgga 25mei pun x leh semak..bila ni? Huhuhu

    ReplyDelete
  6. 1 jun pun lom kuar result lagi....bile ni?.

    ReplyDelete
  7. yelah..saya pula setiap hari membuat semakan sehingga 2/6 tetapi masih tiada apa-apa keputusan..bilakah tarikhnya yang sebenarnya kerana saya ingin berpindah dari selangor ke sarawak dan kelewatan keputusan akan menukarkan segala-galanya...mohon pihak yang bertanggungjawab tidak melengah-lengahkan keputusan ini kerana ia melibatkan perpindahan keluarga dan anak-anak yang bersekolah...lagipun dua negeri ini perlu menyeberangi lautan..

    ReplyDelete
  8. ha ha kena tipu.........

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.