Sunday 24 November 2013

Playboy Itu Suami Aku Episode 9 | 10 | 11 | 12

Playboy Itu Suami Aku Episode 9 | 10 | 11 | 12

Playboy Itu Suami Aku Episode 9 | 10 | 11 | 12 - Assalamualaikum w.b.t.. Minggu ini masuk minggu ke-3 untuk drama Playboy Itu Suami Aku.. Jadi entri ini untuk semua peminat drama Playboy Itu Suami Aku Episod 9, 10, 11 dan 12.. Eraz ada dapatkan sedikit sinopsis..

Playboy Itu Suami Aku Episode 9 - Adrian mengamuk di pejabat apabila mengetahui pembantu peribadinya dipecat lagi oleh Puan Sri dan Puan Sri memberi alasan dia tidak berkenan dengan pembantu peribadi Adrian yang seksi..

Playboy Itu Suami Aku Episode 10 - Untuk seketika waktu, tugas sebagai pembantu peribadi Adrian akan dipangku oleh Kak Hajar.. Kak Hajar adalah pembantu peribadi Tan Sri yang sangat baik dan telah lama dia berkhidmat dengan Kiara Emas..

Playboy Itu Suami Aku Episode 11 - Fisya masuk ke dalam butik tempat Nazri bekerja, dia cuba menggoda Nazri tetapi Nazri tidk melayannya sebab teringatkan Fisya yang pernah menghinanya.. Fisya geram lantas dia membuat perancangan lain..

Playboy Itu Suami Aku Episode 12 - Afina mengalami kecederaan yang teruk di bahagian kepala dan koma selama dua minggu.. Sehari selepas Afina kemalangan, Fisya memberitahu yang dia mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara.. 

#Selamat menonton..

6 comments:

  1. ramai ker suka tengok cerita nie...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah la kak.. Mungkin tak boleh lawan LYMA..

      Delete
  2. rasanya LYMA lebih ramai penonton.. akak tak tengok kat Tv coz waktu tak sesuai.. thanks for your blog... biasanya akak tgk kat online je... tapi rasa cam tak sabar nak tunggu AR @ TWB... kalau follow novel mesti meletup..

    ReplyDelete
  3. Rasa cam LYMA lagi menarik... tapi entah la akak tak tonton kat TV coz waktu yg tak sesuai... thanks for your blog fadli... akak biasanya tonton kat online .. tapi akak tak sabar tunggu AR @ TWB.. harap fadli sentiasa update...kalau follow or lebih kurang novel sure best... ok thanks ya
    drp kak itasukri

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.