Thursday 22 August 2013

Penat wei..


Assalamualaikum w.b.t.. Beberapa hari ni bermula Sabtu lepas, memang boleh rasa badan ni penat sangat.. Bermacam-macam aktiviti dan kerja kena buat sekarang.. Rasanya ini akan berlarutan ke bulan September 2013 nanti.. 

Contohnya hari ini, pagi tadi terlebih dengan jaga exam.. Dah sampai 12.30 pm.. Kul 2.00 pm terlibat dengan majlis kat sini.. Jadi emcee.. Jadi emcee ni dari Isnin lepas.. Sampai la Jumaat ni.. Pastu bersambung 2 minggu lagi.. Sekarang ni pulak, juga exam lagi sampai 5.30 pm.. Itu jadual hari ni ya.. Tak termasuk dengan kerja-kerja di pejabat.. Setiap hari, kul 7 pm baru sampai rumah.. Semalam menggila sikit sebab kul 8 pm baru sampai..

Cuti? Lagi la tak tahu bila.. Maybe next week.. Maybe juga Hari Merdeka ni kot.. Alahai.. Sabau je la.. Zara juga la pengubat.. Balik rumah dengan letih-letih.. Tapi bila tengok isteri dan anak, Zara, hilang semua tu.. Walaupun tertidur agak awal.. Tapi malam-malam bangun sebab Zara suka bangun malam.. Walaupun Zara tak kejutkan papa dan mama nya dengan menangis, tapi kami tetap bangun teman dia.. Alhamdulillah kerana Allah kurniakan Eraz semua ni..

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

  1. pendek dan padat entrinya ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pendek ke bro? Along rasa macam panjang je.. Hehe..

      Delete
  2. penat tapi ada pengubatnya......

    ReplyDelete
  3. bagus nye zara . anak yg baik lah macam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. doakan dia jadi anak yang baik selamanya..

      Delete
  4. sama la dgn aku....baby suka jaga mlm.....siang dia tido jer susah nak kejut plak....

    ReplyDelete
  5. ye betul. pndg ank bni ilang letih :)

    ReplyDelete
  6. penat tapi bila tengok anak mesti hilang penat..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah Ainim.. Memang penat, tapi hilang terus lepas tengok Zara..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.