Sunday 8 September 2013

Drama Walau Airmata Darah

Drama Walau Airmata Darah

Drama Walau Airmata Darah | Assalamualaikum w.b.t.. Mesti ada yang dah tengok drama Walau Airmata Darah di slot Cerekarama TV3 tadi.. Wife Eraz beritahu tadi yang drama tu nampak best.. Salah seorang pelakonnya Nadiya Nisaa.. Eraz tak tengok pun promo.. So, apa lagi, rekod la dulu drama tu.. So sekarang, Zara bangun nak menyusu.. On TV jap layan drama Walau Airmata Darah ni..

Tengok permulaan ni agak menarik.. Eraz nak cerita pun, tak boleh lagi sebab baru lagi start tengok ni.. Drama Walau Airmata Darah ni lakonan Fizz Fairuzz, Nadiya Nisaa dan Sabhi Sadhi.. Ini ada sedikit sinopsis cerita Walau Airmata Darah ni..

Irfan dan Suhaila merupakan pasangan yang paling romantik dikalangan kawan-kawan di kolej.. Percintaan mereka diakhiri dengan ikatan perkahwinan setelah mereka masing-masing tamat belajar dan bekerja.. Akan tetapi, Irfan melafazkan talak 3 kepada Suhaila tanpa sengaja namun talak bukan permainan dan mereka harus bercerai..

Pengajarannya, jangan terlalu mengikut perasaan dalam perkara cerai berai ni.. Terlajak perahu boleh diundur.. Terlajak kata? Punca tu, macam-macam boleh terjadi.. Insyaallah, jika tenang, terkawal, perkara yang buruk tak kan terjadi..

18 comments:

  1. dah tgk cerita nie..memang best..tak sangka nash dan sabhi sadhi pandai berlakon.

    Jom terjah sini Cakap tak serupa bikin

    ReplyDelete
  2. tak tengok pula cerita ni tadi... huhu

    ReplyDelete
  3. layan juga drama ni semalam

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum.. eraz,

    mselim3 tgk cerita nie.. byk sedih hooo... menitis air mata,

    pengorbanan dan kasih sayang seorang bekas suami..

    mselim3

    ReplyDelete
  5. fadliiiiiiiiiiiiii..xsngka rajin berblog..citer nie ending dia apa..syadz xtgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Endingnya, 'Fizz Fairuz' mati lepas dermakan hati pada 'Nadiya Nisaa'.. Aku tak tahu pun ko pun aktif blog..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.