Monday 23 September 2013

Cinta Jannah Episod 23

Cinta Jannah Episod 23

Cinta Jannah Episod 23 | Assalamualaikum w.b.t.. Macam biasa, Eraz akan buat satu entri pada pukul 6.00 petang pada hari siaran Cinta Jannah tayang di TV3 jam 7.00 malam.. Hari ni dah masuk Cinta Jannah Episod 23.. Nampaknya hari ni dah episod yang kedua terakhir sebelum ke Episod 24 iaitu Episod Akhir nanti.. Jadi untuk sinopsis Episod 23 ni :

Banyak berkisar kepada kisah Nur Jannah di kampung setelah sekian lama tak balik.. Nur Jannah termenung memikirkan Izaryl.. Maklum la Izaryl ditinggalkan macam tu je demi keluarganya.. Nur Jannah memerhati mood ayahnya yang sudah berubah.. Izaryl pula teringat cek kosong yang pernah dijumpai dalam tong sampah ketika majlis meraikan perlantikan Nur Jannah sebagai setiausaha dulu.. Apa kaitan cek tu? Kalau siapa-siapa tengok episod-episod sebelum ni, sure boleh kaitkan..

#Hari ni Cinta Jannah Episod 23, lepas ini hanya berbaki satu episod.. Esok dah episod akhir..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.