Thursday 19 September 2013

Cinta Jannah Episod 22

Cinta Jannah Episod 22

Cinta Jannah Episod 22 | Assalamualaikum w.b.t.. Seperti biasa, pukul 6.00 petang pada hari siaran Cinta Jannah akan keluar di TV3 jam 7.00 malam, Eraz akan buat satu entri yang berkaitan dengan episod pada hari itu.. Hari ni merupakan drama Cinta Jannah Episod 22.. Drama ni akan rehat selama 3 hari seterusnya akan sambung dengan Episod 23 dan Episod 24 iaitu Episod Akhir nanti.. Jadi untuk Episod 22 ni :

Nur Jannah memasak menu yang istimewa untuk Izaryl bagi kali terakhir. Air Mata mengalir dan Izaryl masih termenung di dalam pejabat.. Uik! Episod 22 nampaknya banyak scene sedih kot.. Kenapa Nur Jannah akan memasak menu yang istimewa untuk kali terakhir? Adakah kerana ingin menurut kata-kata Tengku Mummy supaya memujuk Izaryl berkahwin dengan Damia lalu meninggalkan rumah? Errmmmm.. Kena tunggu siaran pukul 7.00 jap lagi la jawabnya..

#Lepas ini hanya berbaki dua episod..

8 comments:

  1. dah nak abis ke drama ni..

    ReplyDelete
  2. seriusly memang tak join citer ni. balik rumah je, terus uruskan hal2 rumahtangga... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz sempat layan.. kalau tak sempat, Eraz rekod.. hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.