Thursday 27 August 2020

Happy 7th Birthday Zara Faleesya

Assalamualaikum w.b.t. Alhamdulillah , bulan Julai 2020 lepas, genap umur kakak 7 tahun. Hanya tuhan je la yang tahu apa perasaannya. Macam tak sangka pun tapi memang syukur sangat-sangat kerana kakak membesar dengan baik serta sihat walafiat. Siapa yang baca entri blog ini, doakanlah juga kesihatan dan kesejahteraan anak-anak Eraz ok. Terima kasih.

Entri ni kita macam throwback la juga sebab tak sempat nak buat entru terus selepas sambut birthday kakak hari tu. Kalau last year rasanya kami ada la buat majlis sikit untuk dua-dua family dari Kota Bharu dan Machang.

Tapi disebabkan masih dalam tempoh PKPP ni, jadi buat kecil-kecil je la. Yang penting ada kek yang kakak request tu. Makan sikit-sikit je. Lebih kepada fun untuk anak-anak.



Papa dan Mama doakan semoga kakak menjadi anak yang solehah, jadi kebangaan kami berdua dan keluarga serta dipermudahkan segala urusan serta sihat walafiat hendaknya. Lepas kakak baca apa yang Papa tulis ni, terus bagitahu ok. Hehe.


2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.