Wednesday 9 July 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #6 | AMY SYEERA


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba masa untuk review pemenang No. #6 pula.. Pertama sekali Eraz nak bagitahu yang Eraz memang berkenan dengan header blog dia.. Kenapa? Tertarik dengan ke'simple'an (rosak bahasa melayu) dan mungkin pilihan warna serta jenis font yang digunakan.. Ada sesuatu kat situ.. By the way, seperti yang korang lihat, di header tertera perkataan Write, Travel, Eat dan Sleep.. Apa yang dimaksudkan? Kita selongkar dulu..

Amy boleh dikatakan blogger baru.. Bermula 3, 4 bulan yang lepas tapi alhamdulillah, berjaya membina satu blog yang boleh dikatakan simple iaitu berlatar belakangkan warna putih dan memilih warna-warna yang tidak menyakitkan mata untuk tulisan dan lain-lain.. Ada sesuatu yang menarik  boleh korang dapat tahu tentang blog Amy Syeera ni.. Eraz tak nak tulis kat sini, tapi korang boleh baca di entri INI.. 

Apa-apa pun, selamat maju jaya di ucapkan.. Jangan putus asa.. Teruskan usaha untuk menjadi blogger yang berjaya.. Good Luck.. Siapa yang belum terjah blog Amy, boleh klik di SINI.. Amy Si Gadis Weird dot blogspot com .. Kenapa? Terjawab bila masuk ke blognya.. Wassalam..

7 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.