Tuesday 8 July 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #4 | FiQa NsZ


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba masa untuk review pemenang No. #4.. Blogger ini menggunakan nama nickname nya FiQa NsZ.. Seorang blogger yang menulis apa yang dia minat.. Terang dan nyata, FiQa memang sangat meminati group K-Pop Infinite.. Tengok sajelah header blog dia kan.. Eraz pun first time tahu akan kumpulan ni sebab tak follow sangat group K-Pop.. Kalau nak tahu serba serbi pasal group K-Pop Infinite ni, boleh ke blog FiQa atau tanya je dia terus.. Hehe.. 

Selain daripada itu, di blog FiQa, korang juga boleh :
  1. Search tutorial
  2. Baca dan tengok hasil karya FiQa sendiri (di ruangan arts)
  3. Cuba resepi yang dikongsikan
  4. Search dan download movie
  5. Tonton drama dan realiti show

Selain daripada korang duk panggil Eraz ni Eraz, FiQa ni pula memanggil Eraz dengan Fadz.. Lain daripada yang lain ni.. Tak pernah lagi menerusi blog, blogger panggil Eraz ni Fadz.. Hehe.. Dunia nyata, memang ada la.. Blog yang menggunakan gabungan warna purple dan kelabu ini memang sesuai dengan anak gadis yang ceria.. Mesti FiQa ni pun macam tu kan.. 

So tunggu apa lagi, jom terjah blog FiQa dan sama-sama kita kenal.. Klik SINI atau banner di atas untuk ke blog FiQa.. Tak rugi pun.. Wassalam..

7 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.