Thursday 10 July 2014

Bila Zara mewarisi ..


Assalamualaikum w.b.t.. Kulit sensitif.. Itu la yang diwarisi oleh Zara dari Papanya.. Salah satu la.. Alah dengan debu terutama.. Terus kulit jadi merah-merah.. Hari ni tak tahu kenapa tiba-tiba kulit di bahagian muka merah-merah.. Rasanya ada terkena baju berdebu.. Tapi tak serius sangat.. Nasib baik Zara ni kuat.. Tak menangis pun.. 

Itu sampingan je.. Cuma Zara sekarang memang tak berapa sihat sikit.. Mata macam berair sikit.. Terkena jangkitan rasanya.. Kemungkinan juga berjangkit di nursery.. Tapi dah bawa pergi jumpa Dr. semalam.. Hari ni pun pergi lagi.. Kenapa? Dia buang air banyak kali sampailah berlendir.. Cirit berit pulak anak papa.. Alahai.. Tapi tak pe.. Hari ni papa ambil unrecorded leave untuk jaga Zara yang kurang sihat ni.. Semalam mamanya yang cuti.. Jumaat Sabtu, mama jaga.. Ahad, papa pulak jaga.. OK! 

8 comments:

  1. sian zara...takpela mama papa boleh gilir2 jaga dia.

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sihat dak comel :D

    ReplyDelete
  3. sama la kita time kemas bilik sure gatal kulit sebab xthn debu

    ReplyDelete
  4. Alahai kesian kat Baby Zara ..Moga cepat sembuh ya Zara

    ReplyDelete
  5. Alah hama la ni ye? Siannye..smoge cepat sembuh. :)

    ReplyDelete
  6. Sama akak alah debu..

    ReplyDelete
  7. ada kawan husna smpai besar dya alah debu, dah laa rajin kemas rumah.. kesian dya..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.