Saturday 1 March 2014

Luahan seorang anak ..


Assalamualaikum w.b.t.. 'Luahan seorang anak'.. Mungkin itu yang nak Najwa Latif luahkan melalui lagu single terbaru dia yang bertajuk Hilang.. Sebenarnya Eraz terdengar di Suria FM pagi tadi.. Bila muzik play, memang tak boleh agak itu lagu Najwa Latif.. Tapi bila dengar suara, itulah Najwa Latif! Memang suara itu suara Najwa Latif.. Identiti nya.. Tapi cayalah kepada Najwa Latif sebab dia keluar sikit dari tradisi corak muzik lagu-lagu dia sebelum ni.. Lagu ni betul-betul segar..


Dah tengok Official Music Video lagu Hilang ni? Kat atas tu Eraz attachkan.. Kalau korang tengok, pasti korang faham apa yang nak Najwa sampaikan dalam lagi terbaru dia.. Yang pasti juga, Official Music Video ni memang tak mengecawakan juga.. Dan setakat ni, rasanya semua Official Music Video Najwa Latif best.. Itu pendapat peribadi Eraz la..

Bagi Eraz lagi, music video ni memang boleh memberi pengajaran kepada yang menonton terutama kepada golongan ibu bapa yang mempunyai masalah, atau yang bekerjaya atau yang sewaktu dengannya.. Jangan disebabkan beberapa masalah, anak yang terabai.. Anak yang menjadi mangsa.. 

15 comments:

  1. My current favourite song! Hehe

    ReplyDelete
  2. Lagu okay cuma expression dia dalam mv ni tak sesuai dengan cara nyanyian.. Muka dia nyanyi cm lagu sedih padahal mood lagu dia ada unsur kemarahan/kekecewaan. Tu je yg spoil. Pendapat sy la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin pengarah ada idea dia tersendiri.. :)

      Delete
  3. genre lagu berlainan macam sebelum ni die nyanyi...memang suara die lain masa nyanyi lagu ni

    ReplyDelete
  4. Lagu baru najwa ye?

    ReplyDelete
  5. nsb baik ada video ni. Baru aku tau najwa yg nyanyi lg ni

    ReplyDelete
  6. banyak ke arah pop rock sikit. tapi yes, memang dah berubah dari segi muzik dia. vokal pun dah mantap. tak banyak suara flat macam dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin Najwa nak lari dari imej yang dulu.. Budak-budak sekolah..

      Delete
  7. so far tak pernah dengar lagi nie.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.