Sunday 13 July 2014

Tiba-tiba bermasalah..


Assalamualaikum w.b.t.. Entah kenapa tiba-tiba ada masalah internet la pulak.. Kadang-kadang internet ni sangat perlu bila kita dah kerja dan ada benda yang nak diselesaikan.. Contoh pertama tadi tentang kerja.. Kalau kerja Eraz ni, katakanlah internet server down, rasanya 50 % or maybe lebih, memang tak boleh nak buat kerja.. Kira akan banyak tertangguh la.. Sebab tu la setiap hari, Eraz akan back up kan dengan broadband sendiri demi kerana tak mau kerja tertangguh..

Benda yang nak diselesaikan itu perkara kedua.. Lebih-lebih lagi bila dah jadi blogger ni.. Bila ada sesuatu yang nak dikongsikan tetapi masa tu la internet putus.. Dah putus jugak rasanya, putus angin.. Itu bahasa luar ke kelantan, Eraz tak sure.. Hehe.. Juga kalau tiba-tiba dalam kepala ni terfikir nak tahu sesuatu, selalunya terus google.. Tapi bila server down macamtu, dah terbantut.. Hehe.. Korang lak camne?

Gambar di atas Eraz capture dalam pagi tadi.. Memang lama la jugak server down tadi.. Berlkali-kali cuba publish, tapi tetap tak berjaya.. Sampaikan sesiapa yang sempat tengok, entri pagi tu (sebelum ini), sampai publish dua kali tanpa sedar.. Hehe..


5 comments:

  1. Bile line problem..ape pun tak boleh.. Hehe

    ReplyDelete
  2. Memang bengang habis la.

    ReplyDelete
  3. husna pon kaki google.. hampir semua benda kalau tak taw main google je.. tensi jugak lah kalau tputus tenet..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.