Monday 14 July 2014

Kerana Terpaksa Aku Relakan Episod Akhir

Kerana Terpaksa Aku Relakan Episod Akhir

Kerana Terpaksa Aku Relakan Episod Akhir | Assalamualaikum w.b.t.. Pejam celik pejam celik, rupa-rupanya drama Kerana Terpaksa Aku Relakan dah sampai ke Episod Akhir hari ni.. Jujurnya Eraz memang tak sempat nak follow drama ni tambah-tambah masuk bulan puasa.. Walaupun sebenarnya dapat rekod terlebih dahulu, tapi Eraz tak buat juga macam drama-drama sebelum ini.. Oleh sebab itu juga la tiada lagi entri review drama di blog ni..

Kerana Terpaksa Aku Relakan Episod Akhir hari ni so mesti ramai yang menunggu depan TV ni.. Eraz? Errmmmm.. Tak sure lagi tonton atau tidak tapi entri ni adalah untuk peringatan kepada semua peminat drama Kerana Terpaksa Aku Relakan ni bahawa hari ni katanya dah Episod Akhir.. Sure menunggu apa kesudahan yang berlaku kepada Indah dan Zain.. Betul tak?

So jangan lupa temu janji korang pada pukul 7.00 malam ini.. Wassalam.. Selamat layan drama Kerana Terpaksa Aku Relakan Episod Akhir.. 

6 comments:

  1. Of course tak lepaskan ... he he he... tapi tengok memalam sikit online...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eraz...betul tu episod akhir hari ni tapi mama x tengok lagi rakam dulu mlm nanti baru tengok...:)

    ReplyDelete
  3. Wah..tak prnh tgk lg..

    ReplyDelete
  4. Wah..tak prnh tgk lg..

    ReplyDelete
  5. Ahahaha...tak sempat nak melayan. Bizi. Dengar citer ending dia tergantung, entah ler.

    ReplyDelete
  6. ada tengok citer nie.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.