Thursday 6 March 2014

Pandangan mata boleh menceritakan sesuatu..


Assalamualaikum w.b.t.. Pandangan mata boleh menceritakan sesuatu.. Siapa setuju? Sebenarnya Eraz sendiri alami benda ni.. Wife Eraz memang selalu detect Eraz sedang memikirkan sesuatu atau maybe ada masalah yang sedang difikirkan.. 

Pandangan mata boleh menceritakan serba sedikit, apa yang kita fikirkan.. Cuba korang perhatian seseorang itu, selalunya dia selalu cerita, tak pernah duduk sorang-sorang tiba-tiba satu ketika, dia duduk di satu tempat dan pandangan mata dia tertumpu pada satu benda dan direnung.. Apa korang rasa masa tu? Perkara ni bukan benda yang selalu.. Andai kata seseorang tu selalu macam tu, rasanya dia ada masalah besar kot.. Baik pergi tanya dia.. Hehe..

#Itulah yang Eraz maksudkan pandangan mata boleh menceritakan sesuatu..

20 comments:

  1. itu semua permainan mata. dan, kalo die merenung tanpa berkelip, ada dua makna. satu, menarik perhatian, dua, dia sedang termenung. hehe

    ReplyDelete
  2. pandangan mata ada 1000 makna..ceh ayat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak tu 1000.. Itu yang susah nak faham kan..

      Delete
  3. memang selalu perhatikan pandangan mata seseorang bila bercakap, bila orang tu tak nak pandang kita dan larikan anak mata tu Farah suspect mesti ada benda yang tak kena tu...

    ReplyDelete
  4. 1001 stories behind the eyes :D

    ReplyDelete
  5. body language pun bule sampaikan byk cerita...

    ReplyDelete
  6. Biasanya lelaki hanya menyampaikan sesuatu melalui bahasa tubuh sahaja. Hanya isteri yang memahami akan tahu apa yang dimaksudkannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isteri sememangnya boleh rasa apa yang suaminya rasa..

      Delete
  7. Pandangan mata nie penting samada orang tu bercakap benar @ bohong...

    ReplyDelete
  8. Dari kerana mata..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.