Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 13 August 2013

Klinik Gigi & Abah


Assalamualaikum w.b.t.. Sekian lama tertunggak, mungkin abah dah tak tahan kot.. So, bile Eraz sampai je kat umah semalam, terus dia ajak di klinik.. Alhamdulillah, settle cabut satu gigi.. Selesa la sikit.. Kat Machang, tak banyak sangat kot klinik gigi.. Yang ada nama, Klinik Pergigian Faiza.. Kat Tanah Merah ada, cuma malas nak ke sana sebab jammed giler!!! Lebih senang ke Machang je..

Teringat zaman sekolah-sekolah rendah dulu.. Nampak van nurse dari klinik gigi, sure seriau semula.. Bila dah start panggil seorang demi seorang, berdebar je menanti turn sendiri.. Memang tak boleh fokus kat belajar dah masa tu.. Tapi sekarang, alhamdulillah sekarang, gigi semua ok.. Lengkap dan tidak bertampal.. Berkat pergi jumpa kakak-kakak misi gigi masa sekolah rendah dulu kot walaupun seriau! Haha.. Pengalaman..

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. masa sekolah dulu, nmpk je van klinik gigi dah ketaq lutut.
    hehe. kenangan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua budak-budak sekolah rendah macam tu kot.. hehe..

      Delete
  2. patutlah senyuman menawan (sangat)

    ReplyDelete
  3. klu klinik gg zuraina tu..doktor dia garang kan?huhu

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. waalaikummussalam.. Selamat Hari Raya.. :)

      Delete
  5. xpernah cabut gigi kat klinik mahupun jumpa nurse.. sebab mak yang cabut gigi pakai playar muncung tirus.. haha lepas cabut terus minum ais.. :P

    ReplyDelete
  6. tak pernah cabut gigi, buat scalling jer.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz sejak dah ada gigi kekal, memang tak usik pun.. :)

      Delete
  7. teringat time kecik2 , selalu takut kena check gigi . hehe . :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.