Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 5 August 2013

Khas untuk isteri berpantang ..

Assalamualaikum w.b.t.. Khas untuk isteri berpantang.. Tolong bakar kan ikan.. Tak guna dapur gas atau kuali ajaib tapi bara kayu yang dibakar! Balik je dari kerja, terus bakar ikan.. Ya la, orang berpantang selepas bersalin ni tak boleh nak makan sesuka hati kan..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. alhmdllah, bgus suami mcm nie ^^

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Masa berpantang nanti, mesti akan suka punyer..

      Delete
  3. Replies
    1. Rasanya semua suami macam tu kot..

      Delete
  4. Replies
    1. Rasanya semua suami macam tu kot..

      Delete
  5. Kena jaga betul2 time pantang ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal.. pantang larang pun banyak sebenarnya.. hehe..

      Delete
  6. menu sup ayam pun boleh eraz @ sup ikan haruan untuk ibu-ibu selepas bersalin dan di dalam pantang.....

    ReplyDelete
  7. bagus eraz.... sama ler kita..... jaga isteri dlm pantang..... remy pun nak masak sup ayam malam nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remy memang pandai masak, so memang tak mustahil la.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.