Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 10 August 2013

Biskut Raya Google Chrome

Biskut Raya Google Chrome

Biskut Raya Google Chrome | Assalamualaikum w.b.t.. Masa pergi open house rumah bos semalam, antara benda yang diborak ialah Biskut Raya Google Chrome.. Fuyooo.. Tahun ni dah wujud Biskut Raya Google Chrome.. Kalau tengok gambar Biskut Raya Google Chrome kat atas tu, memang ada ciri-cirinya dari segi warna.. Sebenarnya biskut raya itu ialah biskut suji.. Tapi sebab macam Google Chrome, so orang pun bagi la nama baru.. Yang pasti, biskut suji memang favourite Eraz! Hehe.. Kredit gambar : Nine's Live Blog..


8 comments:

  1. ada buat kuih nie kt rumah! mmg snang gler! ^^

    slmat hari raya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang.. malas masa nak gentel satu2 jadi bola.. hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Itu la pasal.. Eraz pun dengar masa raya ke-2 baru ni.. Hehe..

      Delete
  3. sedap biskut raya suji nie...akak ada buat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biskut Suji memang antara favourite Eraz.. Hehe..

      Delete
  4. wah ! saya tak pernah makan . saya pernah tengok je biskut ni . hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Eraz pun dengar masa raya ke-2 baru ni.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.