Friday 30 August 2013

Botol Susu Bayi MAM

Botol Susu Bayi MAM

Botol Susu Bayi MAM | Assalamualaikum w.b.t.. Kali ni hanya nak share dengan korang botol susu bayi pilihan kami untuk Zara.. Mula-mulanya niat kami beli hanya kot-kot susu ibu lambat keluar.. Alhamdulillah, susu ibu keluar pada hari ke-3 atau 4.. Jadi botol susu ni kami guna juga bagi susu ibu perahan.. Kenapa kami tertarik?

Jenama MAM ni model yang ada rongga-rongga atau lubang di bawah botol susu yang membolehkan udara keluar dan masuk ke dalam botol susu.. Jadi ianya tidak akan mengganggu pengaliran susu keluar dari puting botol.. Insyaallah kurang la sikit kembung perut dan lain-lain.. Itu aspek utama.. Dari segi warna, agak menarik.. Korang boleh search google.. Harga, ok, berpatutan.. Anti Colic, BPA free, tidak mudah calar dan tidak mudah rosak.. Berkemungkinan besar mudah beralih dari breastfeed ke botol susu kerana putingnya lebih kurang sama..

4 comments:

  1. wah...banyak yang Eraz dah pelajari mengenai penyusuan susu ibu hinggalah bab-bab menjaga baby....bagi hak ekslusif penyusuan bayi melalui menyusu badan selama 6 bulan dan jika lebih adalah lebih baik........

    ReplyDelete
    Replies
    1. macamtu la kak.. tambah-tambah dah ada baby Zara sekarang..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.