Thursday 29 August 2013

My Life My Love My Heart by PermataBiru


Assalamualaikum w.b.t.. Seperti yang dijanjikan, kepada sesiapa yang berjaya meneka makanan dalam entri INI dengan pantas dan betul, Eraz akan review blog mereka.. So pemenang pertamanya ialah pemilik blog www.permatabiru.my.. Firstly nak ucapkan tahniah sebab sekarang, pemilik blog berkenaan akan menimang cahaya mata kedua next year..

Eraz dah merayau-rayau di blog PermataBiru ni.. Boleh dikatakan blog ini blog personal yang ada memaparkan entri personal.. Dalam masa yang sama, terselit juga entri berkaitan isu semasa..

Masa merayau-rayau tadi, terjumpa entri tentang Tips Mendidik Anak.. Perkongsian yang bermanfaat.. Ada 22 tips yang boleh jika pelajari dan mungkin tak semua kita tahu kan.. Sebagai seorang isteri dan ibu, tidak mustahil dalam blognya ada entri tentang resepi.. Dalam resepi yang paling dicari orang ialah Resepi Ikan Bawal Masak Sos.. Eraz tengok entri tu berada di Top Popular Posts.. Ikan bawal, kalau goreng garing, memang semua bahagian la digigit.. Haha..

Sesiapa yang tak pernah ke blog PermataBiru ni, bolehlah terjah ke sana.. Mana tahu akan jumpa entri-entri berguna untuk korang.. Korang boleh klik SINI untuk terus ke sana..

#Dalam pada Eraz merayau-rayau ke sana, tak jumpa pulak nama betul pemilik blog permatabiru ni.. 

14 comments:

  1. seriously bro, aku ingt bro post pasal isteri bro, hehehe.. rupe2nye entri review..

    # tahniah permatabiru :)

    ReplyDelete
  2. memang dah lama follow PermataBiru, congrats tuan punya blog kerana telah direview oleh Eraz... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malu lak rasanya baca komen ni.. Review biasa-biasa je ni.. Tak reti sangat..

      Delete
  3. rezeki permata biru. hehe tahniah

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.