Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 16 August 2013

Salam Jumaat ..

Salam Jumaat | Assalamualaikum w.b.t.. Salam Jumaat dan Salam Syawal.. Kali ni upload gambar selepas balik dari Solat Jumaat di kampung halaman.. Jarang-jarang dah dapat solat Jumaat di kampung sendiri a.k.a masjid zaman kecil-kecil sebab sekarang Eraz kerja hari Jumaat.. Jadi terpaksa la Solat Jumaat di masjid berdekatan office dengan berpakaian kemeja..

Masih balik sorang je sebab Mama Zara belum habis berpantang 40 hari.. Usia Zara hari dah masuk 22 hari.. Cepat la pulak masa.. Zara pun dah semakin tembam..

#The End sebab dah mula bau masakan mak.. Lapar terus.. Haha..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. nanti upload gambar Zara yang semakin tembam dan berusia 22 hari tu yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Nanti Eraz upload kan..

      Delete
  2. nak tgk zarra ngn mamanyer pulak..!hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Nanti Eraz upload kan..

      Delete
  3. Salam jumaat eraz.nanti update gambar zara ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Nanti Eraz upload kan..

      Delete
  4. Oh..kelantan pun ada keje hari jumaat? bukan jumaat dah cuti ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelantan cuti tapi Eraz yang kerja..

      Delete
  5. kembar ahmad fauzi aryaan.. hehe

    ReplyDelete
  6. salam jumaat Eraz.......makin hari makin nak suka nak tengok perubahan pada Zara........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Insyaallah.. Nanti Eraz upload kan..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.