Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 5 August 2013

Majlis Simple & Wajib Untuk Zara


Assalamualaikum w.b.t.. Disebabkan Zara lahir dalam bulan puasa, jadi kami bersependapat untuk buat majlis yang ringkas sahaja untuk cukur jambul.. Sebabnya nak makan pun tak boleh kan.. So buat cukur jambul, selawat dan doa selamat.. Yang wajib-wajib je.. Kami jemput ustaz dan pelajar-pelajar dari sekolah tahfiz pagi tadi.. Majlis berlangsung dengan smooth dan lancar.. Tak mengambil masa yang lama.. Alhamdulillah..

Lepas majlis ni selesai, Eraz kena bergegas ke Kuala Krai bersama bos sebab nak bincangkan tentang pembukaan cawangan baru.. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dan dapat pergi & pulang dengan cepat dan selamat.. Risau sangkut dalam jammed tadi..

#Majlis khas untuk Zara akan dibuat selepas hari raya.. Insyaallah akan jemput kawan-kawan dan semua sanak saudara.. Anak sulung kan.. Dalam gambar tu, Eraz berbaju melayu merah!

18 comments:

  1. alhamdulillah..selesai segalanya...selamat hari raya eradz ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Selesai mana yang wajib..

      Delete
  2. Alhamdulillah.....selesai sudah majlis sederhana nie yea Eraz......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Selesai mana yang wajib secara sederhana.. Tambah-tambah dalam bulan puasa kan..

      Delete
  3. Salam... En. Eraz tinggal kat mana ye? Saya balik Machang rabu ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Eraz sekarang kat Kota Bharu.. Isteri berpantang kat sini..

      Delete
  4. Wah. Syukur semuanya berjalan lancar. Kirim slm kat baby Zara! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah semua berjalan lancar.. Insyaallah.. :)

      Delete
  5. Alhamdulillah selesai. nanti jemputlah sy kalau ada majlisnya.huhu

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..segalanya berjalan lancar ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah semua berjalan lancar..

      Delete
  7. Moga zara besar jadi anak yg baik, amin..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah........settle mana yg patut dulu....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.