Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 9 August 2013

Bertimbang rasa lah pada orang yang bersabar ..

Assalamualaikum w.b.t.. Sabarlah jika anda terlibat dalam kesesakan lalu lintas.. Macam aku ni.. Adoi.. Kul berapa tah ni nak sampai Machang.. Kepada yang suka-suka hati amek lorong kiri, fikir-fikirkan lah orang lain.. Semua orang ada hala tuju masing-masing.. Korang la yang buat kami yang beratur ni bertambah-tambah lambat.. Kalau berani, amek la lane sebelah kanan ni.. Biar kiri kanan jammed..

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. BETUL TU.. KADANG-KADANG DIORANG NI TAK PANDAI NAK FIKIR PERASAAN ORANG YANG BERATUR PANJANG2.. BIKIN PANAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bikin panas.. Walaupun berperjalanan yang lama semalam, tapi alhamdulillah sampai.. :)

      Delete
  2. nie mesti nak cepat sampai potong que dan tak sabar di jalan raya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Tapi menyusahkan orang..

      Delete
  3. Replies
    1. Itu la pasal.. Tapi menyusahkan orang..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.