Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 4 August 2013

Babysitter ..

Assalamualaikum w.b.t.. Inilah tugas terbaru Eraz dihari cuti kalau siang.. Kalau di hari kerja, petang balik kerja sampai pagi sebelum pergi kerja je jadi babysitter.. Bergilir-gilir dengan Mama Zara.. Lebih best jika sama-sama jaga dan bercakap-cakap dengan Zara (walaupun Zara tak boleh bercakap lagi.. Hehe..)..

Tiba-tiba tak dapat bayang macamana nak tinggalkan Zara kat Nursery atau pengasuh bila Mama dia dah start kerja.. Errmmm..

#Aktiviti seterusnya petang ni, basuh kereta isteri.. Malas nak pergi car wash!

Published with Blogger-droid v2.0.10

22 comments:

  1. sesama lah kita jaga zara eraz......beza nya remy ramai misi yg jaga.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Baby Zara Remy akan cepat keluar nanti..

      Delete
  2. alololo.... tomei nya dia...

    ReplyDelete
  3. comel..nyenyak Zara tidur ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Kenyang tu.. Sambil menunggu berbuka puasa.. :)

      Delete
  4. ikut muka sapa ler ek...kiut...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah la Kak Sukma.. Hehe.. Kacukan.. Hehe..

      Delete
  5. Replies
    1. Zara memang suka tidur sekarang ni.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.