Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 10 August 2013

Keputusan Bola Sepak Malaysia XI lawan Barcelona FC

Keputusan Bola Sepak Malaysia XI lawan Barcelona FC
Keputusan Bola Sepak Malaysia XI lawan Barcelona FC | Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni layan bola sepak Malaysia lawan Barcelona di TV3 ni sambil-sambil jaga Zara.. Alhamdulillah gol pertama Malaysia dijaringkan oleh Amri Yahya.. Percubaan Mat Yo awal-awal tu memang peluang keemasan tapi malangnya terkena tiang gol.. Barcelona berjaya boloskan gawang Malaysia terlebih dahulu sebelum Amri Yahya jaringkan gol.. Tapi sebelum tamat separuh masa pertama, Barcelona jaringkan gol kedua.. Jadi terikat 2-1.. Selepas itu, Barcelona jaringkan lagi 1 gol..

Akhirnya selepas tamat masa, keputusan penuh a.k.a rasmi perlawanan bola sepak antara Malaysia XI dengan Barcelona FC ialah Malaysia kalah 3 - 1 kepada Barcelona FC.. Ok r tu sebab perlawanan antara Thailand baru ni, 7 - 1 kan.. BTW, Tahniah pasukan Malaysia.. 


Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. err... zara tido, maksudnye ayah ade mase pegi usha blog2 rakan blogger, haha.. terbaek boss.. ape2 pun, samat ari raya untuk demo bertigoo.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tahniah.. Mereka dah perform yang terbaik..

      Delete
  3. Replies
    1. At least dapat juga satu kan kak.. Hehe..

      Delete
  4. raya tengok bola....macam pesta kat rumah ........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertambah-tambah la ramai kan.. Hehe..

      Delete
  5. Replies
    1. Tahniah.. Mereka dah perform yang terbaik..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.