Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 14 August 2013

Kek Lapis dari Sarawak


Kek Lapis dari Sarawak | Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, tahun ni dapat lagi Kek Lapis dari Sarawak.. Original dari sana.. Siapa lagi kalau bukan dari blogger sorang NI.. Terima kasih bro.. Banyak tu sampai 4.. Jadi Eraz bawa balik rumah Ma Abah dua, rumah mertua dua.. Bagi sama banyak.. Tahun ni dapat kek lapis yang bermacam nama.. Ada Kek Lapis Neelofa, Kek Lapis Aurora, Kek Lapis Sembilu dan satu lagi dah lupa.. Hehe.. BTW, terima kasih banyak-banyak..

Published with Blogger-droid v2.0.10

19 comments:

  1. salam pagi eradz..wah sedapnya dapat kek lapis nie..mesti sedap kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam pagi.. kek lapis ori dari sarawak... :)

      Delete
  2. wah bestnya dpt kek lapis...hehehe..tapi Kek Belacan dan Kek Hati Pari tetap legend kat Sarawak

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.. tak pernah try lagi tu kek tu..

      Delete
  3. kek lapis memang awesome... suka tengok warna warni dan kekreatifan kek tu dilapiskan he he he... makan pun suka... Eraz selamat hari raya, maaf zahir batin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. memang sangat teliti nak buatnya kan..

      Delete
  4. Ngeh3..sye pun jmu kek lapis sempena rya ni..

    ReplyDelete
  5. suka sangat kek lapis sarawak....banyak perisa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelbagai perisa, pelbagai pilihan..

      Delete
  6. sedap sangat kek sarawak ni . yummy :-)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.