Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 10 August 2013

Bagi Mama Raya ..


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, disebabkan Zara keluar awal dari jangkaan EDD, Mama Zara pun boleh la beraya tahun ni.. Jika Zara lahir masa hari raya, sah-sah la beraya dengan kain sarung dan berstoking je kan Mama.. Hehe.. Terima kasih pada Zara.. Peace no war..

#Lepas ni sambung berpantang macam biasa la ya.. :)

Rugi tak terjah Power Bank Dipertaruhkan Pemenang 'Contest Blogger Jejaka Jambu' New!


Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. Replies
    1. kebetulan Zara nak keluar awal jugak tu.. hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Gembira sebab dapat beraya dengan Zara.. :)

      Delete
  3. bagusnya zara.. taknak susahkan mama dan papa dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. harapnya berterusan.. :)

      Delete
  4. Alhamdulillah Zara nak rasa beraya tu...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Dapat lah kumpul duit raya.. Hehe..

      Delete
  5. Replies
    1. alhamdulillah.. harapnya berterusan.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.