Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 21 August 2013

Balik kepada entri Lori semalam ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ingat lagi entri pasal lori ni dua hari lepas? Eraz tanya 'Korang nampak tak apa yang tak kena dengan lori di atas?'.. So ada yang kata, pancit, senget, kiri kanan kiri kanan sebab ngantuk dan lain-lain.. Sebenarnya, sepanjang Eraz follow lori ni, memang lori ni senget ke kiri.. Eraz rasa sebab tayar.. Tapi bukan pancit.. Menyeramkan bila lori ni belok ke kiri.. Astaqfirullahalazim.. Memang tak seimbang.. Sangat bahaya kepada pemandu lori dan pengguna jalan raya lain..

#Follow lori jauh sikit sebab nak memotong tak boleh..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. kalu chot...dah potong...sbb takut jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang nak potong.. tapi double lane.. hehe..

      Delete
  2. ada dua pilihan follow jauh sikit @ potong cepat-cepat lori tu........

    ReplyDelete
    Replies
    1. potong tak boleh masa tu.. so follow jauh.. ade peluang, baru potong..

      Delete
  3. pernah nampak bas yang senget dkt jb nie...macam ngeri je pulak nak naik...jgn terlalu dkt la follow lori nie,..bahaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. bayangkan kita kat dalam tu.. Ngeri..

      Delete
  4. bahaya la lori ni...nak potong pun risau jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal.. better potong kot..

      Delete
  5. jgn dkat2 sgt..issh tkutnya klu jd ape2

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang menyeramkan kalau ikut dekat..

      Delete
  6. tak suka follow lori..sebab bnyk bhyanya..
    harap2 la pemandu tu perasan lori tu sebegitu rupa..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.