Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 19 August 2013

Nampak tak apa masalah lori ni?


Assalamualaikum w.b.t.. Korang nampak tak apa yang tak kena dengan lori di atas?

Published with Blogger-droid v2.0.10

21 comments:

  1. pancit ker?nampak cam senget jer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Julia, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  3. kiri kanan, kiri kanan..
    ngantuk mungkin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siti, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  4. Replies
    1. Kiera, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  5. senget ler....bahaya nie......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sukma, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  6. memang de yang tak kena... tapi tayar tu tak nampak plak macam pancit... boleh terbalik tu woooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lady, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  7. Replies
    1. Marou, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  8. Replies
    1. Mrs. Eady, Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  9. entah la erkk..cm ok jee lori tuh..atau driver nye mabuk ekke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  10. lori buruk mmg cmni dh..
    tau bawa jer..
    x pnah anto bengkel ler ni chek alignment.
    rasanyer lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah esok Eraz akan buat entri sal lori ni.. Hehe..

      Delete
  11. JAWAPANNYA : http://www.erazfadli.com/2013/08/balik-kepada-entri-lori-semalam.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.