Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 16 August 2013

Subway Surf : New High Score

Subway Surf : New High Score

Subway Surf : New High Score | Assalamualaikum w.b.t.. Inilah game yang Eraz selalu main jika ada masa luang.. Subway Surf.. Edisi yang pertama Eraz dah lupa negara mana.. Tapi yang kedua ialah Paris.. Sekarang yang ketiga ialah Beijing.. Terbaru Eraz berjaya dapatkan New High Score sebanyak 432,420.. Haha.. Teruskan usaha sendiri.. Peace no war!

Published with Blogger-droid v2.0.10

19 comments:

  1. wah....hebat2!!... skang wawa pon main benda nie...best sangat!!
    skang kat beijing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Satu2 nya game yang Eraz main skang.. ehe.

      Delete
  2. hebat hebat, tapi Farah tak pernah nak suka main Subway Surf ni, agaknya sebab tak reti main game ni kot? he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Try la main.. Mula-mula memang tak biasa.. Hehe..

      Delete
  3. sakit hati main game nie sebab asyik terhantuk train jerk..adoiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Itu cabarannya... Try juga benda ala-ala papan luncur tu...

      Delete
  4. best ke... kak mia belum pernah cuba main lagi la eraz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try bagi Sofea main, mesti dia suka.. Hehe..

      Delete
  5. game apa ni Eraz? tak pernah main pun..hehe

    ReplyDelete
  6. hahaha game ni susah , hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula-mula susah.. Lepas tu seronok.. Hehe..

      Delete
  7. Paling banyak hanya cercah angka 50.000

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la tu.. Nanti mesti meningkat lagi..

      Delete
  8. ohhh...dah lama tak main game.....

    ReplyDelete
  9. Gw udah 1762525 bro....
    Itu top score gw...
    Ok? Masuk aja le grup kita2.. tambah seru looo.. hahahaha .beijing nih taklukkan lawan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.