Saturday 17 August 2013

Gambar Ustaz Azhar Idrus Kemalangan

Gambar Ustaz Azhar Idrus Kemalangan

Gambar Ustaz Azhar Idrus Kemalangan | Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya dari tadi baca entri-entri blogger lain tentang Ustaz Azhar Idrus mengalami kemalangan.. Tetapi pada ketika itu masih belum ada portal akhbar yang memaparkan berita berkenaan.. Bila mStar Online mengeluarkan kenyataan rasmi, baru buat entri ini..

Ustaz Azhar Idrus dikatakan dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat Kampung Pengadang Baru.. Tapi alhamdulillah beliau dan isterinya tidak mengalami kecederaaan.. Manakala pemandu kereta Proton Iswara yang bertembung dengan kereta Ustaz Azhar Idrus, mengalami kecederaan di bahagian dada manakala anak saudaranya bengkak di kepala akibat terhantuk dan luka di tangan..

#Alhamdulillah semua selamat.. Setiap kali memandu kereta, memang minta dengan Allah supaya tidak berlaku kelalaian di pihak kita atau orang lain.. Amin..


Entri hari ini : 
  1. Salah calon atau salah notis ?
  2. 'A' untuk Istanbul Aku Datang

4 comments:

  1. boleh tahan jugak remuk kereta wira tu..

    ReplyDelete
  2. popular UAI nie...dalam laman sosial semua citer dia......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.