Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 4 August 2013

Setia Hujung Nyawa Raya

Drama Setia Hujung Nyawa Raya

Drama Setia Hujung Nyawa Raya | Assalamualaikum w.b.t.. Mesti ramai dah sedia maklum yang TV3 akan tayangkan drama Setia Hujung Nyawa Raya.. Kira edisi Hari Raya Aidilfitri.. Sama kes macam Vanila Coklat dulu.. Lepas drama Setia Hujung Nyawa sampai episod akhir baru ni, timbul berita yang drama Setia Hujung Nyawa ini akan masuk ke siri ke-2.. Ramai peminat drama ni happy nampaknya..

Tetapi TV3 terlebih dahulu akan menyiarkan Setia Hujung Nyawa Raya pada malam pertama Raya, pukul 9.30 malam di TV3.. Jadi kepada peminat drama Setia Hujung Nyawa ni, tunggulah malam raya pertama OK.. Dengarnya mungkin tak ramai pelakon yang terlibat dan ade penambahan..

16 comments:

  1. teringin nak tengok tapi balik kampung time tu . xdapat nak tengok . hehe :)

    ReplyDelete
  2. malam pertama raya, bukan hari raya ke3 ?? hehe .. ~ ahh .. xsabor nak tngokkk .. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tak sure la.. Banyak berita kata, malam raya..

      Delete
  3. yeay !
    ersalina vs carl lesmana . hahaha perasan tahap gaban kihkihkih

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Kalau layan, mungkin Normi minat kot.. Tapi atas minat masing-masing la..

      Delete
  5. mesti ramai yg setia malam raya nanti......

    ReplyDelete
  6. confirm tengok ....kalau keje dah setel malam raya nanti.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Selalunya malam raya pun sibuk kan.. Hehe..

      Delete
  7. uikkkk hehehehe.... tajuk fames ni, takkan taknak tengok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Mia follow jugak ke sebelum ni?

      Delete
  8. ade gak tertengok iklan citer ni kat TV..
    burok benor rupe hero tu buat gwiyomi .. huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.