Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 19 August 2013

Bila dah susut ..


Assalamualaikum w.b.t.. Selepas menjalani ibadah puasa sebulan yang lepas, seperti bulan-bulan puasa tahun sebelum ini, berat badan memang turun.. Effect nya, salah satu pada pakaian.. Semua dah jadi macam besar.. Susah ni nak naikkan semula.. Kena disiplin..

Nampaknya bulan depan la kot boleh start.. Sekarang masih dirumah mertua.. Hehe.. Balik rumah sendiri, senang sikit.. Dengan adanya Zara, harapnya membantu.. Kan Zara? Ya la.. Dukung dia yang sekarang dah 3 kg lebih, macam senaman dah tu.. Angkat berat.. Makin hari makin berat kan.. Hehe..

#Bila badan susut sikit, baju di badan rasa besar.. Tak selesa..

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. en. Eraz tgh senyum ke ms gmbr ni diambil? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Kenapa agaknya tanye gitu? Haha..

      Delete
    2. sb dr dagu nmpk cam senyum.. haha... kasi upload habis lh lain kli.. haha

      Delete
    3. malu la nak upload gambar penuh.. haha..

      Delete
  2. Slmt ariraya eraz..sllau org raya badan tembam..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz jenis senang nak turun berat.. Hehe..

      Delete
  3. selamat menaikkan berat badan eraz...farah doakan eraz supaya berjaya... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Farah.. Memang nak usaha jugak ni secepat mungkin.. :)

      Delete
  4. senang je nak naik badan .. nak turun kn yg susahnye .. ^_^

    evadanial.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. aloha Ecah.. terjah entri terbaru Ecah!

      Delete
  6. Replies
    1. Takpe bro, usaha tangga kejayaan..

      Delete
  7. Hoho..
    Bleh jd model obat kurus ni bro..
    Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. model ubat kurus? tak sesuai.. haha..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.