Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 28 August 2013

Jom teka! Hadiahnya, Review Blog..


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz biasa makan makanan ni.. Siapa yang terpantas teka dan betul, Eraz akan review blog dia.. Ok? Last jawapan di terima, pukul 10:00 malam ni.. Jika ada banyak pilihan jawapan, hantar banyak komen.. Satu komen, satu jawapan.. Ala-ala game.. Semua komen, Eraz akan release selepas pukul 10:00 malam.. Selamat mencuba..

Published with Blogger-droid v2.0.10

57 comments:

  1. Replies
    1. Tepat.. Tapi tertinggal satu perkataan.. Hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  3. pulut kuning+pulut putih..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  6. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  7. adeh.. tak jelas sgt, huhu.. aku tnye adik aku pun tak tau gak... rase2 nye pulut kuning ngan putih, hohoho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  8. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  9. ni tapai pulut la...feveret ain. ain pun salu makan.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  10. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  11. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  12. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  13. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  14. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  15. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  16. pulut dan kelapa......mengarut betul la kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  17. dtg nak memeriahkan suasana.. kuih jala emas ngna taik itik ke tu? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  18. Cendawan goreng..www.tepakku.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  19. mencabar gambar ni... jawapan saya ialah sushi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  20. Jawapan lain : Pulut merah pulut putih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  21. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  22. ok confrim jawapan nya pulut mangga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  23. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  24. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  25. Replies
    1. Terima kasih sebab sudi main teka-teka ni.. :)

      Delete
  26. Penyertaan telah ditutup.. Pemenang akan diumumkan esok.. Tungguuuuuuu...

    ReplyDelete
  27. hehehe..banyak jawapan yang di teka ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, ramai yang meneka..

      Delete
  28. terlepas sudah....all the best.......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.