Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 9 August 2013

Bagaikan artis ..


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, malam ni Zara boleh tidur dengan lena sebab dah malam.. Siang tadi, semua datang nak melawat Zara.. Dukung sana sini.. Memang tak sempat nak letak atas tilam.. Tidur atas dukung je.. Ada masa celik mata.. 

Bagaikan artis sebab orang snap gambar.. Ramai yang datang.. Keluarga sebelah isteri Eraz dan juga keluarga sebelah Eraz sendiri.. Itu belum masa kawan-kawan Mama dan Papa nya.. Hehe..

Penat ya sayang.. Tidur k.. Rasanya pukul 10 lebih tadi, Zara dah selamat landing atas katil Mama Papa.. :)

Rugi tak terjah Contest Blogger Jejaka Jambu New!


Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. Replies
    1. saje je tu guna tajuk tu.. hehe...

      Delete
  2. Replies
    1. haah.. malam-malam dia bangun kalau tidur banyak siang.. hehe..

      Delete
  3. teruja nie....penat Zara melayan tetamu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Semua nak pegang dia.. Hehe..

      Delete
  4. amboi . macam gaya artis dia tidur . hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tajuk entri artis tu, saje je tu.. hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.